2014. július 3., csütörtök

Titkos imádó

Sziasztok! Hát én behalok! :'D Kaptam egy kommentárt névtelenül amiben ez áll:

Drága Laura!
Fantasztikusan írsz:D Az összes rész fantasztikus. Imádom a blogot. Igaz, hogy az utobbi részek rövidek voltak, de annál jobbak;). Várom a kövit ^-^ siess vele!!

Üdvözlettel: A titkos imádod

Köszönöm Édes, ez nagyon aranyos volt :) Én meg titeket imádlak <3  Hihetetlenek vagytok! Itt vigyorgok a gép előtt, mint valami ütődött.. :') És így most vissza írnék a titkos imádómnak.

Drága Titkos Imádó!
Én fantasztikusan írok? Ugyan már.. Csak sok blogot és könyvet olvastam.. Az összes rész fantasztikus? Hát köszönöm, de én nem érzem annak.. Imádlak. Sajnálom, hogy rövidek a részek.. Tényleg igyekszem minél hosszabbra, izgalmasabbra írni, de nem oly' egyszerű.. Mindig átnézem, kijavítom, de van mikor így is rengeteg hibát ejtek..

És ez az utolsó pár szó mindenkihez szól: Köszönöm, hogy olvassátok - e gyatra, ritka rossz -szép szóval- blogot. Komolyan.. El sem tudjátok hinni, mit jelent ez nekem.. Lehet nem látogatjátok sokan, de nekem ez is megfelel, amíg van ki olvassa..

És egy újabb bejelentés.. A blog kinézete hamarosan megváltozik.. Minden érdem ennek a blognak a készítője. Nem tudom körülbelül mikor lesz kész, de remélem minél előbb!

További szép napot, estét, reggelt!

Laura
xx


2 megjegyzés:

  1. Drága Laura!
    Lehet, hogy sok blogot, könyvet olvasol de ez csak kis része. Úgyanis nem ezek a dolgok találják ki ezeket a részeket hanem a te okos eszed! És méghogy hibákat ejtesz NEM én nem látok benne hibákat. Hidd el fantasztikus vagy.<333

    Üdvözlettel: A Titkos Imádod;))

    U.I: Ne kételkedj magydban!!!:))Ja és várom az ujjabb remek részt.*-*

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz már új rész???

    VálaszTörlés