2014. február 5., szerda

2.rész

Sziasztok! Megjelent a MM *-* Hát mit mondjak... Végig mosolyogtam :)) Volt egy-két rész amin fel-fel nevettem. Új kedvenc klip :D Köszönöm az 1 komit nagyon megörültem neki. Remélem tetszeni fog a rész. Ja és nektek, hogy tetszett a klip?



- Ébredj már fel kislányom. Elfogsz késni. - rángatott anya. Én válaszul csak nyöszörögtem neki. - Gwendolyn Black kelj fel azonnal! - parancsolt rám anya.

Mikor meguntam, hogy rángat felültem. Megnéztem az órámat és elkerekedett szemmel néztem, hogy van 10 percem elkészülni. Azonnal kipattantam az ágyból és a szekrényemhez siettem. Kivettem egy ruha összeállítást. Gyorsan felkapkodtam magamra és már sprinteltem is a fürdőbe. 3 perc alatt felraktam a sminkem és kifésültem a hajam. Lefutottam a lépcsőn és már vettem is a kabátomat.

- Szia anya. - mondtam és már mentem is. Oda felé menet észre vettem barátnőmet és utána futottam. - Hahi! - mondtam mosolyogva.

-Hahi? Mit szívtál? - kérdezte Amy fura fejjel. - És Szia.

- Aha és semmit. - mondtam nevetve.

- Veszem észre. - nevetett fel.

- Hallottad tegnap mi történt? - kérdeztem miközben a földet pásztáztam.

- Nem, miért mi? - kérdezte kíváncsian barátnőm.

- Felgyújtották Boersman házát. - mondtam és felnéztem a földről.

- És Boersman jól van? Kik voltak azok? - kérdezte barátnőm, mivel ő is ismeri a bácsikát.

- Nem tudom és... Nem tudom. - mondtam el gondolkodva, hisz tényleg nem tudom egyiket sem.

- Nézd! - kiáltott fel Amy. Én körbenéztem, de nem láttam semmi szokatlant. És még, hogy én mit szívtam?

- Mégis mit? - kérdeztem mosolyogva.

- Lexie, már megint kifogott valakit. - mondta lepetten Amy.

- Min lepődsz meg ennyire? Minden nap új pasival látod, szóval mindegy. - mondtam fintorogva.

- Ez igaz. - mondta barátnőm és bementünk a suliba.

- Huh, nem is mondtam. - kaptam észhez.

- Mit? - nézett rám Amy.

- Tegnap el futott előttem 5 fiú, egyik arcát sem láttam, de az egyik visszanézett és gyönyörű kék szemei voltak... Szerinted találkozhatnék még egyszer vele? - kértem ki barátnőm véleményét.

- Várjál ezt fel kell dolgozni az agyamnak... Szóval azt mondod tegnap elfutott előtted 5 fiú és az egyik visszanézett és te beleszerettél a kék szemébe és találkozni akarsz vele? - kérdezte Amy, bólintottam. - Imádlak, de kizárt, hogy újból találkoztok. - mondta ki a fájdalmas igazságot.

- Igazad van... - mondtam és beültem a terembe. Amy helyet foglalt mellettem és már be is jött a tanár.

Elmondta a szokásos dolgokat és már mehettünk is utunkra.

- Mi az első óra? - kérdezte üvöltve William.

- Tesi. - üvöltöttem vissza neki. Ő csak biccentett és már ment is az öltözők felé.

- Nem indulunk mi is el? - kérdezte barátnőm miközben pattogott mint egy labda.

- De. - feleltem egyszerűen és már indultam is.

Bementem az öltözőbe és elkezdtem vetkőzni, amikor kinyitották a fiúk az ajtót és megláttak a melltartómban. Gyorsan magamra kaptam a pólót és kivörösödött fejjel mentem ajtót csukni. A fiúk csak nevettek rajtam. A lányok döbbenten néztek rám.

- Ez meg mi volt? - kérdezte Faith.

- Nem tudom, de nem is érdekel. - és ahogy befejeztem a mondatot fel is húztam a cicanadrágom. Felvettem a cipőt és már mentem is ki. Kint a fiúk kaján vigyorral ültek a földön vagy a padon.

- Hé, Gwen jók a melleid. - mondta nevetve James. Én erre csak beintettem neki. A fiúk elkezdtek röhögni, de James hát... Ő ennek nem örült túlzottan.

- Hát haver ez nem jött be. - mondta nevetve Travis.

Mikor megfordultam, hogy ott hagyom őket a tanár jött.Remek időzítés mondhatom... Beinvitált minket a terembe és elmondta, hogy mit fogunk csinálni. Mikor véget ért a mondókája 20 kör futás. Mondtam már, hogy utálom a tesi tanárt? Mikor lefutottuk a 20 kört 5 punk fiú jött be a terembe. Mind nagyon helyes volt, de egy fiún akadt meg a szemem. Szőke haj, angyal arc, és gyönyörű kék íriszek. Mikor megláttam, tudtam, hogy ő volt az tegnap este. Mikor észrevett egy kis lepődöttség ült ki az arcára, de hamar el is tűnt.

Szememmel végig mértem őket. Volt egy kedvesebb arcú fiú, neki nem volt olyan sok a tetoválása, de a piercinget meglehetett rajta látni, a két karján és a mellkasán kilátszódtak a tetkói. Volt egy göndör hajú neki már több tetkója volt,mind a kettő karja tele volt tetkókkal neki is voltak piercingjei. Egy fekete hajú fiút néztem végig, neki is ugyan olyan volt mint az előzőnek csak neki még a nyakán is volt tetoválás. Volt még egy barna hajú fiú, neki csak a nyakánál lehetett látni, mert hosszú ujjú volt rajta. És maradt a szöszi. Neki is mind a két karja tele volt tetkóval, de rajta nem láttam piercinget.

- Gwen vigyázz! - halottam meg egy üvöltést, de nem tudtam hamar reagálni. Éreztem egy éles fájdalmat a hasamnál. Összerogytam a térdeimre és a könnyeimmel küszködtem.

- Gwendolyn jól van? - kérdezte a tanár.

- Persze. - nyögtem ki és még mindig az angyal arcú fiút néztem aki az igazgatóval veszekedett.

Nem hallottam, hogy min, de csak azt vettem észre, hogy az igazgató elvette tőle a telefonját. A szöszi bedurvult elvette tőle a vonalzót (??) ami nála volt és ketté törte, a barátai csak nevettek, de az igazgatónak csak leesett az álla. A vonalzót ledobta a földre a telefonját vissza vette és leült a padra a barátaihoz. Mondott nekik valamit, majd bedugta a fülébe a fülhallgatót. Megpróbáltam felállni, de nem ment. Will és Travis segített felállni. Mindkettejük nyakát átfogtam és úgy sétáltam el a padokig. Oda jött a tanár és valami olyat mondott, hogy menjek el a suli orvoshoz. Felálltam a padról és elindultam kifelé az ajtón.

Ahogy elsétáltam az 5 punk előtt mind rám nézett kivéve a szőkét. Boldog is voltam és szomorú is. Boldog, mert láthatom őt és szomorú, mert észre sem vett. Elballagtam a suli orvoshoz és bekopogtam. Kinyitottam. Mikor kinyitottam nyögéseket hallottam és kiáltásokat ami az irodalom tanár nevét kiabálták.

- Öhm elnézést. - szólaltam meg mire csönd lett.

- Ki az? - kérdezte megszeppenve a suli orvos.

- Gwendolyn Black. - mondtam és leültem egy székbe.

Nem sokkal később előjött a suli orvos az irodalom tanárral együtt. Mind kettejüknek olyan vörös volt a feje, hogy egy rák megirigyelte volna őket.

- Gwen erről kérlek, ne szólj az igazgatónak. - kérlelt a tanár úr.

- Nem nagyon érdekel mit tesznek vagy mit nem. - mondtam és ránéztem a suli orvosra. - Azért küldtek, mert megrúgtak egy foci labdával a hasamnál, nem azért, hogy árulkodjak a magán életükről. - mondtam cinikusan.

- Na és hol fáj a hasad? - kérdezte az orvos mikor kiment a tanár.

- Az egész hasam fáj. - mondtam.

- Feküdj fel az ágyra. - utasított az orvos, majd elkezdett kotorászni.

Felfeküdtem az ágyra és vártam. Az orvos oda jött és megnyomkodta a hasam mire felnyüszítettem. Gyorsan elkapta a kezét és egy pirulát adott egy pohár vízzel. -Idd meg jobban leszel tőle. -mondta, majd elkezdett valamit írni. Bevettem a gyógyszert és megittam a vizet. Leszálltam az ágyról és leraktam a poharat.

- Most már mehetek? - kérdeztem.

- Igen és ha akarsz vissza is állhatsz. - mondta és rám mosolygott. Visszamosolyogtam és már mentem is, de előbb megköszöntem.

- Köszönöm. - és már mentem is vissza.

Csendben ballagtam. Megérkeztem az ajtó elé és benyitottam. Mindenki abbahagyta amit csinált és engem néztek. A szöszi egy másodpercre felnézett, majd újra a földet kezdte pásztázni. Amy oda rohant hozzám, majd megölelt.

- Jobban vagy? - kérdezte aggodalommal teli szemmel.

- Igen és majd mesélek valamit. - mondtam nevetve.

- Okééé, te valamit tényleg szívtál. - mondta Amy fejét rázva.

- Kitudja. - gondolkodtam el, majd elnevettem magam.

- Lányok, elnézést, hogy megzavarom a traccs party-t, de óra van! - üvöltött ránk a tanár.

Én szem forgatva beálltam focizni. Travis lepasszolta nekem a labdát és gól. Meglepődve láttam, hogy a fiúk ünnepelnek és ölelgetnek, hogy berúgtam. Tudni kell rólam, hogy borzasztó focista vagyok. Inkább kapus, mint focista. A tanár és az ellenfél csapata tátott szájjal néztek engem. Ránéztem az 5 punk fiúra. Ők is tátott szájjal néztek, kivéve a szöszi. Esküszöm olyan mintha egy kisgyerek lenne, aki nem foglalkozik semmivel és senkivel sem.

- Fiúk. - nyüszítettem közöttük, de nem hallották meg.

- Fiúk engedjétek már el szegényt. - szólt rájuk James. A fiúk szét rebbentek és bocsánat kérően néztek rám.

- Kösz James. - mondtam neki, majd mentem sorakozni.

Az 5 punk kivonult mi meg sorakoztunk. Mikor kiengedett a tanár elmentem öltözni. Ránéztem a hasamra ami halvány lila volt. Én is és a lányok is elkerekedett szemmel néztük. Gyorsan fölkaptam magamra a pólót és már vettem is a nadrágom és a cipőmet. Kimentem az udvarra és bedugtam a fülhallgatót a fülembe és elmerültem a zenében.

Gondolkodtam, hogy hova rakassam, majd a következő piercingemet. Igen már van egy a nyelvemben. Szerintem a következő a hasamban lesz. Ezen gondolkodva szólalt meg Marilyn Manson - This is halloween zenéje ami a csengő hangom. Mindenki aki az udvaron volt köztük az 5 punk rám emelte a tekintetét.
Döbbenten láttam, hogy Jake az ex-em hív.


1 megjegyzés: